Εσύ;


Είμαι–περίεργο ρήμα
λένε το πιο απλό κι όμως σαν χέλι
–περίεργο ρήμα– όλο σου ξεφεύγει
πας να το γράψεις κι αλλάζει μεμιάς γίνεται ήμουν τελικά
μόνο να το σκεφτείς και γεννάει ένα θα
Είμαι–περίεργο ρήμα
πασχίζεις να το ζήσεις
–άμα το βρεις δηλαδή–
(βλέπεις πάει και κρύβεται πίσω από άλλα είμαι)
Εκτός αν…
το είμαι δεν είναι
Εκτός αν…
είσαι το είμαι
Εκτός αν…
χαράξουμε το εμείς
και είμαστε για πάντα.

This entry was posted in Greek Poems, Έρωτας, Ένα, Ύπαρξη, Αγάπη, Ερωτικά ποιήματα, Κρυσταλλία Κατσαρού, Τρυφερότητα, Krystallia Katsarou. Bookmark the permalink.

3 Responses to Εσύ;

  1. Ο/Η Frederique λέει:

    Πολύ καλό! Προχώρα μικρή. 🙂

  2. Είναι απλά κάτι που μου βγήκε, not much, αλλά είναι καλό να εξασκούμαστε στον κονιορτό των σκέψεων και λέξεων μέχρι να χτυπήσουμε το πραγματικό διαμάντι 😉

  3. Ο/Η Frederique λέει:

    Συνήθως τα «not much» και τα αυθόρμητα είναι τα καλύτερα. Καλό είναι να σεβόμαστε την αύρα των ακατέργαστων διαμαντιών. Εκείνα θα σε οδηγήσουν στο «πραγματικό διαμάντι» 🙂
    «Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome». Enjoy it while it lasts…

Σχολιάστε

